Fashion
Art
Wellness
Paris
Hommes
Follow
Wyman Wong 專欄︱恐怖奧斯卡
Karena Lam is On Our Cover
#FigaroExhibition 群星力撐MF X Leung Mo《See You In My Dream》展覽
#FigaroExhibition Wyman 揭曉 Figaro Exhibition 第二站!
法國五月French May專訪四位香港文藝代表
#FigaroIssue 容祖兒封面專訪|追逐歌手夢
#FigaroIssue 專訪陳漢娜Hanna與Takuro|模特情侶談愛情
當巨蟹座遇上處女座 Tyson Yoshi x 林家謙
4.84k views

Wyman Wong 專欄︱恐怖奧斯卡

08.10.2020

每一個生意唔好的時裝店老闆走來問我:「點樣先可以賣多啲衫?」我的答案都是一樣的。

「搞Ball吖!搞Party吖!」

真正含義當然不止是搞多些 to see and to be seen 的物理上集會,令人「有心機扮吓靚」咁簡單,在新網絡時代這個建議的意思還可以包括建造一個to see and to be seen的網上平台,總之對好多人來說,完全零收視無人睇,難免覺得氣餒「着咁靚做乜唧」,告訴你閂埋門着到隻雀咁只為「取悅自己」的,都是懶有性格的假正經,為了講出嚟嗰吓好似好有型咁,人同此心,點會話真係甘心錦衣夜行,這是同懷才不遇同級數的飲恨,好大杯的恨!

2
Chanel SS2021 fashion show

2020的時裝大疫年

今年無街出,想搞Ball搞Party都無得搞,連我覺得這條算好使好用的sell衫怪招最後都斷埋纜…..亦難怪,嗜買如我今年是半世紀以來最無心機買衫的。買反而不是最大問題,買咗無機會着塞晒喺到阻碇,亦是一種篤眼篤鼻的煩惱,最慘是不知何日回復正常?如果到了2022還要着一批來自19-21的「Old New clothes」(或者「New old clothes」,whatever 啦吓!),也是一種酷刑!是的,眼前明明有新鮮出爐的22新裝,但之前三年買落的「新衫」如果唔着吓又怕折墮俾雷劈……所以前景未明朗前,暫時唔買咁多seasonal的設計,大家都唔會怪我唔夠愛Fashion啩?

電視劇《Pose》(圖片來源:The Independent)

好吧,諗唔到著去邊?咪創造一個場合出來囉。光是傳統的social media是不夠的,因為這種純靠自發性自由進出的活動,是欠缺推動力的,當大家WFH到都成各種開會軟件專家之際,你至少要特登搞個似模似樣的網上event,才能引到我買件新衫煞有介事咁半夜喺屋企着一次「charp」低張相upload上網吧?

當人人都困喺屋企悶到聽到乜乜challenge都唔理三七廿一仆到去post相時,其實網上dress code party有得諗吖,小規模嘅可以參考電視劇《Pose》裡面80年代美國黑人社區的「the category is ⋯⋯」爭妍鬥麗,玩豪啲嘅直頭搵人辦個「網上Met Gala」⋯⋯吖笨!橫掂大家都無乜節目,時裝精們至少有多個「世藝」,賣衣服的賣得多一件就一件啦。

搞啦!仲呻話成日都開唔到一張單的大小時裝店們!

也是頒獎禮的大饑荒

叉開一句半題外話,即使你避得開病毒唔駛病唔駛死,我覺得全球人類都等於「至少減壽一年」,百業皆廢,乜都唔做得,做得都未必敢做,於是按兵不動想睇定啲,就算有好產品唔想衝出去送死,咁樣浪費咗幾百日仲唔係人人都短咗一年命?

各種手尾長之中,我覺得最大鑊的可能是未來一至幾年的各式頒獎禮,由底至面都會受到嚴重的牽連。

英國 BAFTA TV Awards 2020(圖片來源:BBC)

先說無咁肉痛的「面」,由於無實體頒獎典禮,所以Red Carpet都唔知暫停到幾時,以等睇靚衫為生活中重要期盼的粉絲和毒舌們將會面臨一場大饑荒。

Tilda Swinton 身穿 Chanel 2020春夏高訂系列出席第77屆威尼斯電影節(圖片來源:Chanel)

Tilda Swinton 身穿 Chanel 2020春夏高訂系列出席第77屆威尼斯電影節(圖片來源:Chanel)

2
Lady Gaga出席2020 MTV VMA (圖片來源:The Guardian)

Bebe Rexha 出席2020 MTV VMA (圖片來源:The Forbes)

Miley Cyrus 出席2020 MTV VMA (圖片來源:The Forbes)

Ariana Grande 出席 2020 MTV VMA (圖片來源:The Forbes)

暫時見到的折衷方式有幾款,有像香港電影金像獎2020一樣同一個主持兼頒獎人,一個人一套衫拆晒十幾個信封快快脆脆讀晒佢就算的;也有像英國 BAFTA TV Awards 2020那樣,叫每個候選人都set個zoom之類嘅software,拍住自己喺屋企等錄影廠宣佈結果的(雖然大橋OK但執行上可以改進,比如一堆nominees 都無服裝指示,着晒晚裝又有牛記笠記又有,最重要是讀名一刻竟然甩開晒有齊五個候選人特寫的那個分割畫面,可能係好心地唔想影住落選者個尷尬樣啩,但去得頒獎禮,其實候選人都預咗有呢個鏡頭,即使落選都決定咗豪比你㗎啦,亦都一早諗定咗到時交咩戲㗎啦!),亦有好像 2020 MTV VMA一樣,一早通知咗得獎人去錄影廠個幕後面等出場,雖然犧牲了即時宣讀那5個候選人的緊張表情與節目氣勢,但至少有一位明星一套靚衫睇吓吖!唔知嚟緊的疫境頒獎禮還有什麼花臣,而最快舉行的應該是9月底的Emmy Awards了,不妨看看這種「限聚式頒獎典禮」有沒有更好的進化。

2020 Emmy Awards

2020 Emmy Awards

不過更大劑的應是頒獎禮個「底」吧,即是它們的核心內容。如果因為疫情大家都無機會製作好作品,又或者整好了都唔捨得拎出來住,那麼下一次的頒獎禮提名名單將會很恐怖,平時95分以上才能入圍的,今年度可能50分就OK。

這我覺得音樂和電視獎項初期還OK,因為大家都比較不會「唔出住」,電視界第一年可能更逆市地更欣欣向榮,原因是人人困在家睇電視的時間多了,以前那個環境會睇漏眼的會變成滄海遺珠的,終於有人賞識……不過如果唔出得街而影響了製作水準和進度,長遠來說,當第一批「正嘢」播完又無力為繼時,下年的音樂和電視頒獎禮也可以是很「蜀中無大將」的。

Oscars 2020(圖片來源:The Oscars)

但最慘不忍睹的會是奧斯卡為首是幾個大型電影頒獎禮吧,啲好戲拍起都因為戲院未開唔上住,咁出年Oscar有乜人乜戲得到提名可想而知,2021年3月的奧斯卡會是最容易攞獎的一屆吧?除非他們和香港電影金像獎和台灣金馬獎一樣,喺咁咦公映過一場已符合提名資格而唔需要major release住啦。

否則,前兩年本來都已經幾勁的Netflix,在這無大片上戲院的一年,以一批streaming 的電影橫掃Academy Award亦都唔奇囉。

    Recommended