Fashion
Art
Wellness
Paris
Hommes
Follow
Wyman Wong專欄 | I am not myself (it’s kinda fun!)
Karena Lam is On Our Cover
#FigaroExhibition 群星力撐MF X Leung Mo《See You In My Dream》展覽
#FigaroExhibition Wyman 揭曉 Figaro Exhibition 第二站!
法國五月French May專訪四位香港文藝代表
#FigaroIssue 容祖兒封面專訪|追逐歌手夢
#FigaroIssue 專訪陳漢娜Hanna與Takuro|模特情侶談愛情
當巨蟹座遇上處女座 Tyson Yoshi x 林家謙
27.58k views

Wyman Wong專欄 | I am not myself (it’s kinda fun!)

25.09.2019

年輕時和我一樣以「令旁人側目」為打扮目標的一位女性朋友,終於以四張幾之高齡,憑食尾糊姿態做了別人老母。

我第一樣為她擔心的居然是「咁你第日著咩去接放學同開家長會呀?」你知啦,家長界品流複雜是非極多,我們這種人的服裝品味即使早已所謂「從良」,但入一波慢駛仍然足以令其他同學仔老豆老母,統稱良家婦女正人君子瞠目結舌,即使可以喬裝飛入尋常百姓家,但日日接送喎,呃得一時唔呃得一世……結論是:使唔使買過一批合乎大眾預期端莊大方的「家長裝」,專門在學校活動時當開工衫?

(換了別人,這時卻上心頭的該是早日去Gym加鐘免得細路曉行曉走時氣喘追唔切吧?)

回心一諗,我呢,呢生應該無咁好命可以做人老豆,但幻想一下如果朝朝湊仔返學的這個是自己,「咁我係會著乜嘢呢?」其實也是個幾好玩的思想練習!

事實上,為了某種特定情況而「唔准做自己」,才是最終極的cosplay吧!

像我這種「個性化打扮就是statement就是身份就是一切」的人,由小到大任何被迫穿制服的場合,都要走盡法律罅撚一撚加啲嘢減啲嘢才心息的,一旦要全盤棄守「唔做自己」,一時三刻是好難習慣,所以變態地我反而有點enjoy這種「洗盡鉛華」…… 不只這樣,直頭係「埋名隱性」㖭哈哈哈。

人生中最重要一次「唔做自己」是大學二年班去商台攞遊戲節目獎品,我決定假扮一名「大好青年」去博高層好印象,邀請我試音做DJ,而且居然順利地依照計劃進行,輕易成功改寫了自己的人生。(呢個故仔講過好多次啦,唔長氣啦。)

也很慶幸自己後生嗰陣做過吓演員,名正言順「唔做自己」,著吓一些一世都未著過嘅衫…… 不過話雖如此,當年很多導演找我都是希望我做回一個類似自己的角色,I mean我平日在媒體投射出來的那個「自己」,所以很多時也沒法完全在造型上收埋真我,還是要泄露一點蛛絲馬跡…… 問心我其實覺得「又係做自己」是不夠過癮的,但有緣三次不認自己,原來都是「命水」。

也試過去Barcelona這種出名治安不好的城市旅行,因為聽從過來人建議「千祈唔好著咁靚」,所以那個trip和旅伴們約定「盡量打扮得又窮又肉酸」(咁當然又不能真係太核突),那幾天居然因為這種一反常態而幾好玩,無他嘅,你當自己去咗個有dresscode嘅party,不過呢個party連開六日五夜咁解啫。

另一個賣飛佛「唔做自己」的場合是,收到傳召信去法庭抽簽做陪審團,是的,睇樣可能唔似,但我是個頗盡責的公民,每次收到信絕不推三推四托辭請假缺席,但這個duty call最不容易的,反而是著咩去先尊重場合,不太搶眼又不太時裝,恰如其份地做個「候選陪審團⋯⋯之一」…… 這對我來說難度遠遠高於各種化裝舞會或萬聖節的扮鬼扮馬,由於有挑戰性又好少可有機會做,所以典型雙子座的我,倒是覺得很有趣的。

說起來,當你連每日穿甚麼都要考慮美學和天氣以外的問題時,真懷念那些著咩衫都不用小心睇住的日子。

    Recommended